1 DECEMBER

Så var det ny månad, december. Jag gillar vintern ibland, och ibland inte. Sommarn är min favoritårstid men vintern är så mysig. Fast de där sommarkvällarna när man sitter på en gräsmatta med vännerna och spelar kubb och bara skrattar, eller när man åker till sisjön  - ja de är bäst.

Men nu är vintern här i varje fall och det får man väl vara glad åt också! Nu behöver man ju inte ha dåligt samvete när man tar på raggsockorna, ligger under en filt hela dagen och lyssnar på musik. Det har jag gjort på sommaren med nämligen, och folk undrade vad jag höll på med. Men nu kan jag göra det utan att folk undrar! Mouhaha!

Föressten så har jag en ny favoritlåt, som jag lyssnar på om och om igen. Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck feat. Miss Li
U-N-D-E-R-B-A-R!

Och just det. Jag är sjuk. IGEN! Jag fattar inte vad jag gjort. Jag har inte slickat på någon sjuk människa eller ens träffat någon sådan. Vad har jag gjort för att förtjäna det egentligen?! Och jag som skulle praoa första dagen idag. Typiskt! Ja det blir till att stanna hemma i två dagar och vila.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0