Carry on, carry on.

 


Idag ger väl alla sig ut på mellandagsrean och shoppar järnet. Utom jag, som ligger i min säng med en näsa som är fullproppad med äckliga gröna saker och en kropp som är tung och hängig. Hemskt värre. Alla kläder hinner säkert ta slut tills jag är på benen igen. Men men, man får se det positiva i livet istället. Tänka på alla fattiga barn, som inte har råd. Det ska jag göra!

På tisdag, dagen innan nyårsafton, åker jag till Karlskrona för att fira nyår med släkt. Det blir ingen fest alltså. Lite trist tycker jag men har ingen att festa med riktigt så det får vänta till nästa år. Ska tvinga linnea att ha fest med mig då!! Hör du det!? ;)

Nej, det blir ingen fest alltså. Det blir hos min morbror med familj, plus en familj som de känner. Trevligt ska det bli tycker jag i varje fall! Mycket bättre än att sitta i en soffa och glo som jag fått göra de senaste tre åren.

Bäst hade det varit om en viss person hade en mobil så man kunde få lite sms också. Men man kan tydligen inte få allt!!
Lite trist tycker jag :P!

Nu ska jag se om jag kan äta ngt. Lite hungrig trots allt.

Pussen.



Kommentarer
Postat av: elma

hur äre med dig idg då?(((:

2010-12-04 @ 14:47:10
URL: http://elmice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0