love and saturday

Hej ni få som är inne här. Min förkylning har satt sig i halsen nu och gör att jag inte kan prata emellanåt. Men jag går runt och är glad ändå - jag är ju som jag är. :)

Idag har jag inte gjort någonting, utan bara legat och slappat. Eller jag var i och för sig ute två gånger med hundarna också, så lite luft har jag fått. Nu sitter jag vid datorn och dricker skitgod Julcider, och pratar med min Linnea på msn. Väntar även på att Silas ska komma tillbaka ( han var inte här när jag kom tillbaka från promenaden).

Beat heart. Beat heart. Beat heart. Jag är väldigt glad att den låten finns. Eller att Moto Boy finns kanske. Han är u-n-d-e-r-b-a-r!
Här är Beat Heart:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0