nyår

Hörni! Klänningar är väl det tjejer köper mest nu inför ju och nyår. På julafton ska jag ha en kort klänning från H&M som är svart med prickar på. Jag lägger ut en bild i slutet av inlägget! Mitt stora dilemma är vad jag ska ha på mig på nyår. Min kväll kommer jag inte spendera festandes med vänner, utan nere i Blekinge med min morbror med familj. De har två hyffsat små barn också så jag antar att det är jag som får vara lektant! Toppen i galoppen ni vet! ;)

Min fråga är nu, borde jag verkligen ha klänning? Eller ska jag köra på byxor och en fin tröja? Eller kanske kjol? Jag vet inte! Tur att det är några veckor kvar så jag kan fundera. Här är några fina klänningar som passar till nyår i varje fall. Så att ni som ska på fest och inte vet vad ni ska ha på er, vet var ni ska vända er! Jag kikade på Asos, och oj vad fina klänningar det finns :)

Oasis Jaquard Dress With Tutu PetticoatASOS Bow Back Taffeta Prom Dress
ASOS Long Sleeve Spot Lace DressASOS One Shoulder Satin Puffball Dress
asos.com



jag gillar den här. Den är från H&M och sitter tight som jag vet inte vad. Inte gjord för mig alltså, men är ändå snygg som *** och passar nog på någon liten person ^^.
( De här tightsen tänker jag så skaffa. Det är som att de ropar: beeeellaaaaa







Min klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0