FREDAG

Hej :)

Idag är det fredag och jag vaknade vid 8 efter en fruktansvärd mardröm. Usch... vill inte ens tänka på det. Sedan somnade jag om ivarje fall. Vaknade sedan klockan halv 10 med Sputnik på min arm. Mysig är han!


Jag åkte upp till torget vid halv tolv för att möta mamma. Vi skulle äta lunch, sätta in pengar och sedan växla svenska kronor till engelska pund. Det gick finfint! Eftersom vi ändå var där så kikade vi in i lite affärer, och jag hittade som vanligt något att prova, hehe! Jag provade först ett par jeans, men de satt inte så himla bra. Min andra sak var en klänning. Den satt perfekt! Smarrig är vad den är! Så den köpte jag, plus ett trepack trosor för bara 29:- . übernöjd som jag var, tänkte jag även om jag kunde hitta ett par fina skor som kunde passa till klänningen. Vi gick in på Kappahl och kollade för ibland har de skor där. And guess what!? IJag hittade såklart De. Små, söta "sandaler". Och de kostade bara 49,50! WOOHOO! :D
När vi var klara med det köpet drog vi till kicks för att köpa sminkpads till vår londonresa. haha. Hittade sedan en mascara på H&M.

Jag älskar att ha pengar, mina vänner! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0