Hemma hos olivia

Hej hej

Nu sitter jag hemma hos oliven i hennes säng medan hon packar. Hon åker ju ockå iväg utomlands imorgon! Hon ska iväg till Spanien igen, där hennes pappa har en lägenhet( men han bor inte där på heltid). Kul för henne! :)
jag checkar av hennes lista på kläder jag ska ha med och andra saker. Hon har tydligen köpt en MÅLARBOK XD. haha, hon är knäpp min oliv! Men sån är hon och det gillar jag henne för. Vi skojade om att jag skulle skriva ett meddelande till henne på flyplatsen och hon skulle läsa det  sen när hon kom dit på kvällen! Men nu ska jag sluta skriva. Det här är sista inlägget! Imorgon åker jag bort i 4 dagar! London it is! Om ni gör det här är ni jättesnälla, lämna en kommentar(alla som går in helst) om vem du är! Puss och kram på er

BELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0