Söndag söndag söndag.

Hej!

Idag är det söndag, IGEN! Veckorna går så himla fort när man har sommarlov. Redan juli liksom! Men jaja..

Den här söndagen ska jag ivarje fall åka upp till Frölunda torg med Olivia. Vi ska köpa kläder till henne som hon ska ha i spanien, hon åker på tisdag. Och det gör ju jag med! Ska åka till london med min kära moder. Det ska bli så himla kul att åka dit, och jag ska shoppa sönder haha! Nej men seriöst, här ska shoppas! Idag på torget ska jag köpa en liten anteckningsbok och skriva upp mina vänners adresser så att jag kan skicka kort! 

Imorgon är det packning som gäller hela dagen typ! Med ett mellanrum för att åka och lämna sputnik till hans förra ägare, som ska ta hand om honom under tiden vi är borta.  Johan( mammas särbo) ska ta hand om Goliat. Sputnik är lite komplicerare att ta hand om så det får sofia göra, som känner honom ordentligt. Andra skulle bara öppna altandörren och vips skulle sputnik vara borta! Men nu ska jag sluta tjata om det!

Ååh, vad jag längtar till på tisdag! Och ååh vad jag längtar till att åka flygplan hahah. Även fast det verkar lite lite lite läskigt. Men det blir nog kul! xd
Man får tänka positivt!

har köpt tidningen SOLO till resan, så den ska jag sitta och läsa. Vill öppna den redan nu, men jag får vänta! ;)

Nu ska jag göra mig iordning! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0