tänk om ni kunde bli lite fler..


Tänk kära läsare, om ni kunde bli x300 vad ni är! Ja... ljuvligt hade det varit och jag hade såklart skrivit oftare. Men jag ANTAR att för att få fler läsare måste man skriva ofta :P. Sanningen gör ont!

Jaja... det är väl bara att skriva, I guess! Idag har jag varit med Johanna. Vi åkte till stan, där vi tittade in på myrorna. Vi httade ingenting där, men det var kul ändå :). Sedan åkte vi en bit med spårvagnen, och sen köpte vi mjukglass! Jäkla glass! Smälte efter en sekund och efter ytterligare tio var hela min hand dränkt av smält glass! Vi fick skrattanfall mitt på torget där alla turister går och spatserar. Snacka om att vi såg roliga ut! Vi stod i en pöl av glass, dubbelvikta av skratt.... haha. Ni kan säkert föreställa er hur det såg ut ( om ni vet hur jag ser ut vill säga..)! Till slut kom det fram en tant och gav oss två servetter. TVÅ! Hallå, vi hade behövt hela paketet! Men vi lyckades i varje fall korsa mellan alla spårvagnar och komma fram till glasståndet där servetterna fanns. Sedan när vi var avtorkade gick vi i lite olika affärer och sedan tog vi oss hem.

Jag gick hem till mig i 20 minuter och dammsög och fixade lite, sedan gick jag hem till johanna, och jag tog sputnik med mig. Vi lade oss i trädgården och solade och åt massor av god frukt. Efter kanske en och en halvtimma gick jag hem, efter att Sputnik jagat en katt två gånger. Stackars katt säger jag bara...!! När jag kom hem badade jag båda hundarna, för de luktade riktigt äckligt och var smutsiga. Efter det lade jag mig i en solstol och tittade på när hundarna rullade runt i gräset. Så var det med den renligheten..:@


JUST NU chattar jag med Linnea. Det blir vårt sista snack på tre veckor :/. Hon drar till Jersey på språkresa inatt. Jag kommer sakna dig!


Puss

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0