The Ark körde på i Sundsvall





Igår var det The Arks första och sista spelning i Sverige detta år. Konserten hölls i Sundsvall, gatufesten. Introt till Absolutely No Decorum beräknades köra igång klockan 00.00. En av mina närmaste kompisar, Maria, var på plats vid scenen. Jag kunde dock inte åka dit. Jag antar att olas guldräkt gjorde att fansen svimmade av lycka! Men jag undrar också hur många som är lite småsura över att han inte rakat bort skägget. The reason is: Han spelar Jesus i " Jesus Christ Superstar" i höst, med premiär 31 oktober. Han måste alltså ha kvar skägget. Inte för att jag har något emot det.

Vill ni läsa mer? :

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2839316.ab

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det var en kanon spelning, kul att se The Ark igen, ni dröjer det ännu ett tag innan alla står på scen samtigigt. Kläderna i guld och rött var super fina.

2008-07-20 @ 22:12:26
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0