Nu har jag lämnat min bebis

Suck...nu har jag fått lämna min lilla bebis hos hans förra ägare, som ska ta hand om honom medan vi är i London. Men det känns ändå rätt bra- i all sorg att inte få pussa honom på 4 dagar - för de känner ju honom och han känner de! Har någon ett bra tips för att få bort klumpen i magen? När jag kom till deras lägenhet så hade de tydligen planerat massa saker, som att åka till rastgårdar och så :). Det kommer Sputnik älska! De har inget annat planerat utan de ska bara ägna sina dagar åt MIN älskling! haha, nej men gud vad töntig jag är..
Det blir så bra så. Jag måste intala mig det! Något som är väldigt skönt är att vi har Goliat i vilket fall som helst, och han är definitivt gosbar. :)

Fyfan, vet ni vad jag gjorde förut? Jag skulle testa en parfym som jag hade i gömmorna och så råkade jag dra av själva sprutsaken. När jag fick tillbaka den sprutade den typ en hel liter i mitt ansikte!! Jag fick in det i näsa, ögon och mun! det smakar skit! Och nu har jag typ fått in det i hjärnan så den ruttnar också! Typ.. :P

Imorgon åker jag ivarje fall till London! Det ska bli skitkul. Jag ska gå och lägga mig tidigt idag för imorgon måste jag upp halv 7. Vi åker halv 8. Jag ska ha på mig min nya klänning som jag visade häromdagen, plus de här skorna:

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0