Kate Bush

aahh... Ljuva toner hör jag när Wuthering Hights spelas i mitt iTunes. Det är Kate Bush som sjunger - jag upptäckte henne igår. När jag tittar på videon blir jag helt fascinerad av hur bra hon dansar. Så vill jag också kunna dansa! Bush känns lite som en dröm när man tittar på henne. Vit klänning, brunt långt hår och stora ögon som nästan borrar sig in i min själ! Hon är vacker men otroligt smal. Nästan läskigt! Men jag bryr mig mer om hennes röst än om det. Herregud, vad vackert! Höga toner verkar vara hennes specialitet. Däremot är jag inte så impad av hennes andra låtar som jag har. Men det kanske kommer med tiden!

Här är Wuthering Hights med Kate Bush



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0