Veckan


Hej ni :)

Dålig uppdatering har det varit! Förlåt för det!

Den här veckan känns det som att jag har hur mycket som helst att göra ( och det är det inte :P )

Måndag: Ingenting ! :P
Tisdag: Till stan med Johanna
Onsdag: Till moster carina, spela biljard och äta middag med henne. Sedan gå på bio med henne och mamma.
Torsdag: Middag hos Farmor
Fredag: Inget bestämt än

Haha. Jag vet att det knappt är något i era ögon men jag har ju typ aldrig något att göra! Så jag känner mig rätt stressad nu! xd
Men onsdagen blir rolig ivarje fall! :) Jag och Carina har slagit vad om att den som vinner får tio kronor.. Jag kommer få skänka en peng alltså! Men jag blir inte fattig för det.

Åh, vad jag längtar till tisdag nästa vecka nu alltså. Jag åker till London då med min mor. Jag ska växla in 1000 kronor till pund. Jag ska shoppa loss där!


Jag har inget särkilt vettigt att skriva längre. Inte för att det innan var särkilt vettigt! Men kanske skriver av mig på dagen. Vi får se!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0