Hej igen :D

Hej på er :)

Jag har ju inte bloggat på skitlänge men nu ska jag få till det igen. Hoppas jag i varje fall!
Förövrigt ligger jag i min jättesäng och glor på The Hills. Måste snart ut i ovädret med hundarna och det känns bara hemskt. Men måste man så måste man! ;)

Nästa vecka är det höstlov och då på fredagen ska jag till Malmö med min bästa kompis och se Jesus Christ Superstar. Så himla underbart ska det bli! Till det behöver jag ju en ny klänning och därför ska jag till stan med Matilda på lördag. Ska kolla lite på Topshop och Zara. Hoppas jag hittar något annars blir det jobbigt!! :P

Jag ska nog ta med mig kameran ut nu och fota lite löv och sådant. Kan alltid bli bra!

Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: anonym kamel

hurra

2008-10-22 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0