No end

Till dig som gör mig att må bättre i svåra situationer. Till dig som är det bästa jag vet. Till dig som jag är alldeles förskräckligt flummig med. Till dig som är andledningen till att jag laddar min mobil. Till dig- bästa vän.


Att du tog kontakt betyder väldigt mycket för mig nu i efterhand. Mer än någonting tror jag. Du förstår mig och lyssnar på allt konstigt jag pratar om. Du skickar godmorgon och godnattsms till mig och det gör mig alldeles varm. Du finns där när jag är ledsen,glad,arg,flummig. Du finns helt enkelt alltid där. Du skrattar med mig- och åt mig! x)
Jag blev nog en människa när jag träffade dig. Innan satt jag bara rakt upp och ner med några halvtaskiga kompisar som fanns där ibland. Men när jag hittade dig så blev allt annorlunda. Du hjälpte mig att finna mig själv på många sätt. Det betyder så otroligt mycket.

Vi har haft våra bråk- men vad gör det när allt kommer omkring?Du hjälper mig, jag hjälper dig. Så ska det vara: nu, sen, alltid.

Calleth You, Cometh I.
And that's just how it is.


Till Linnea.

Kommentarer
Postat av: apan

åh, min sötnos.

jag älskar dig!

2008-10-22 @ 20:06:19
URL: http://misslinnea.webblogg.se/
Postat av: miss jag

jag blir fortfarande helt glad när jag läser detta..

nu när jag sitter här på svenskan, helt ensam och ledsen och saknande x|

2008-11-03 @ 08:54:27
Postat av: Anonym

Tror du inte att dina kompisar tar illa upp när du skriver så?

2008-11-05 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0